Weet je dat wij gebruikmaken van het Nextens klantportaal?

Dit is een online portaal waarin wij de verschillende aangiften opstellen die voor jullie als (potentiële) klant benodigd zijn. Hierbij kun je denken aan de aangifte voor de BTW per maand, kwartaal of per jaar, de aangifte Vennootschapsbelasting, de aangifte inkomstenbelasting en de aangifte dividendbelasting. Dit portaal biedt een aantal mooie digitale oplossingen mocht hier gebruik van worden gemaakt.

Voorheen moesten de akkoordverklaringen, die horen bij de verschillende aangiften, op papier getekend worden. Dit kon dus wel eens een vervelende situatie opleveren, want dan moest er weer een ritje naar de Groot gemaakt worden die misschien niet uitkwam of waar je gewoon geen zin in had. Misschien werd de akkoordverklaring zelfs toegestuurd via de mail, moest die geprint worden, getekend en daarna gescand (of gefotografeerd) terug worden gestuurd. Zeker in de trend van de digitalisatie van de boekhouding is dit natuurlijk niet ideaal. Via het Nextens klantportaal zetten wij de aangifte digitaal voor jullie klaar, en kunnen jullie vanaf computer, laptop, smartphone of tablet akkoord geven.

Verder kun je via het klantportaal ook altijd en overal bij je aangiften. Mochten ze dus ooit bij de bank of een andere kredietverstrekker bijvoorbeeld om kopie aangiften vragen, hoef je die niet eerst bij ons op te vragen. Je hebt ze namelijk altijd bij je in het klantportaal. Ook dit is weer gemakkelijk en past helemaal in de digitalisering thuis.

De enige aangifte die wij niet via het Nextens klantportaal versturen is de aangifte loonheffingen. Deze verloopt via het loonprogramma waar wij gebruik van maken, en daar gaan wij jullie binnenkort wat meer over vertellen.

Mocht je nu niet gelukkig worden van misschien wel nóg een portaal, dan is het natuurlijk geen probleem om gewoon langs te komen voor het tekenen van de akkoordverklaringen. Het is natuurlijk voor te stellen dat je moe wordt van alle portalen tegenwoordig, en dat een ritje naar De Groot misschien zelfs wel even fijn er tussenuit is. Onze deur staat ook altijd open en we hebben dan ook altijd iets te drinken (koud) staan.

Wil je na het lezen van deze blog nog wat meer informatie over het Nextens klantportaal, of ben je benieuwd wat wij nog meer voor jullie zouden kunnen betekenen, dan kun je ook altijd vrijblijvend  contact opnemen. Iedereen staat klaar bij ons om jullie verder van informatie te voorzien en te helpen daar waar we kunnen.